Den gyldne kyst:Den gyldne kyst:Den gyldne kyst:Den gyldne kyst:Den gyldne kyst:Den gyldne kyst:Den gyldne kyst:Den gyldne kyst:Den gyldne kyst:Den gyldne kyst:Den gyldne kyst:Den gyldne kyst:Den gyldne kyst:Den gyldne kyst:Den gyldne kyst:Den gyldne kyst:

mandag den 3. september 2012

fire

Hvem er forfatterne? kast navnene i kommentarfeltet med en tilhørende vidunderlig linje fra deres forfatterskab. Den, der gætter det, vinder selvfølgelig et nyskrevet digt lige til sin mailboks. 








 

2 kommentarer:

  1. HB
    "Man nævner tit fem, seks mesterværker i kunsten, der blev til, fordi der måtte skaffes brød. Ingen har talt om dem, der IKKE blev til fordi brødet skulle skaffes."

    MB
    "Paa en gammel Præsenterbakke laa der hjemmebagte Kavringer og ... Stabler af afskaaret Rugbrød."

    JLM
    "sproget har fuglekasser i munden idag
    mens noget trækker nedad og vrisser i tæerne
    som krummer ryg og neglene flækker og fugle
    flyver ud af øjnene på en statue"

    SP
    "Men dengang sad jeg stille
    uden at fatte hvad det var der gjorde dig rolig
    da jeg så på dig, ligesom jeg er gjort rolig
    for altid nu, hvor jeg for altid
    bøjer mig et kort øjeblik ved din åbne kiste."

    SvarSlet
  2. Vinderen er selvfølgelig scherz, vi er igang med at finde et passende digt der kan finde vej til hans mailbox. Vi arbejder på nye og mere udfordrende quizer.

    SvarSlet